Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 maart 2023

Vriendelijk en kundig

Je bent in goeie handen bij deze praktijk

27 maart 2023

goede behandeling

..

27 maart 2023

ik ben heel tevreden over de gang van zaken bij tandartspraktijk de Oude Vest

het bovenstaande heeft geen verdere uitleg nodig!

26 maart 2023

Geweldig

Zachte hand en pijnloos :-)

26 maart 2023

Prima en deskundig geholpen.

Merkwaardig dat de behandelende tandarts (Willem Jan...) niet wordt vermeld in het keuzemenu van ...

Lees meer
25 maart 2023

Accuraat geholpen

Er zou eerst alleen maar gekeken worden naar mijn kies die was afgebroken en de scherpe randjes z...

Lees meer
25 maart 2023

Prima behandeling, incl. info over stand van zaken van gebit

Zie hierboven

24 maart 2023

Fijne duidelijk uitleg, kindvriendelijk

Rustig, duidelijk, neemt de tijd. Probeert kinderen gerust te stellen

24 maart 2023

mijn ervaring is in een woord goed!

Erg positief en goed en ook erg vlot

23 maart 2023

Snelle hulp bij pech

Snel en vakkundig geholpen, meedenkende assistenten

23 maart 2023

Geen klachten

Ik ben keurig te woord gestaan en geholpen.

22 maart 2023

vriendelijk en kundige mondhygiëniste

prettig benadering en goede tips

22 maart 2023

Top

Goede professionele mondzorg

22 maart 2023

Goede ervaring en deskundig geholpen

Mijn vrouw en ik hebben goede ervaring en werden goed en adequaat geholpen. Men is aardig en behu...

Lees meer
22 maart 2023

Fijne praktijk, goed personeel.

Al enige tijd zit ik bij deze praktijk. Personeel is altijd vriendelijk en legt goed uit wat ze g...

Lees meer
21 maart 2023

Prima geholpen, aardige persoon

Uitstekend het gebit geheel gereinigd met veel uitleg en verduidelijking.

20 maart 2023

aangenaam verrast door behandeling

voor de eerste keer een positief gevoel na een behandeling mondhygiëne

20 maart 2023

Vriendelijk en enthousiast

De preventie-assistent is erg open, vriendelijk en enthousiast. Ik ben nu 2x door hem geholpen en...

Lees meer
16 maart 2023

alles prima

goed geholpen

16 maart 2023

Fijne en vakkundige tandarts

Vriendelijke bejegening, voorzichtig met het gebit

15 maart 2023

Een vulling plaatsen die afgebroken was

Super fijn dat ik gelijk na mijn telefoontje geholpen kon worden. Binnen 5 kwartier stond ik al w...

Lees meer
13 maart 2023

Prima geholpen zonder lang wachten

Zie boven

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken

.

Tandartspraktijk De Oude Vest
Veersesingel 45
4332 TA
Middelburg
Ma
8:00 - 12:00
13:00 - 17:00