Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

goede servise
goede service en goede begeleiding.

Goed
Moest even wachten maar ben gied geholpen.

Prima
Prima

Tevreden
Snel aan de beurt en netjes behandeld.

Fijne praktijk
Fijn ontvangst. Hele lieve aardige tandarts.

Prima geholpen !
Korte wachttijden en goed geholpen !

Ik werd snel en pijnloos geholpen en er werd goed gecommuniceerd
Geholpen door Jelmer

prima, snel en aardige tandarts
Prettige praktijk om te komen

Prima praktijk!
Goed geholpen.

goede tips gehad
Een prima behandeling gehad van de preventie assistent, waar ik me goed bij voel. Bovendien ook n...
Lees meer
Zie hieronder
Tijdens de vakantie was er er stukje van mijn voortand afgebroken. Dit is snel en vakkundig weer ...
Lees meer
Tevreden.
Perfect.

Goed ontvangen en doorverwezen!
Aardige mensen aan de balie en vrij direct geholpen.

Ik ben gewoon goed geholpen
Ik werd geholpen door Miriam als ik het goed heb

Ook al is er een tekort de dienstverlening is toch goed
Ondanks de duidelijke tekorten aan behandeld tandartsen blijft de dienstverlening als vanouds. G...
Lees meer
prima
de heer Thouree is een fijne preventieassistent

Heel goede behandeling, ondanks weinig personeel
Ondanks weinig personeel goede behandeling door vriendelijke medewerkers

Soepel
Opnieuw nieuwe tandarts. Verliep soepel en aangename manier van omgang.

Correct geholpen
Vriendelijk. Correct.

Prima en zachtaardig geholpen
Ik kon snel terecht, werd goed geholpen !