Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 september 2023

goede servise

goede service en goede begeleiding.

27 september 2023

Goed

Moest even wachten maar ben gied geholpen.

27 september 2023

Prima

Prima

26 september 2023

Tevreden

Snel aan de beurt en netjes behandeld.

26 september 2023

Fijne praktijk

Fijn ontvangst. Hele lieve aardige tandarts.

26 september 2023

Prima geholpen !

Korte wachttijden en goed geholpen !

26 september 2023

Ik werd snel en pijnloos geholpen en er werd goed gecommuniceerd

Geholpen door Jelmer

25 september 2023

prima, snel en aardige tandarts

Prettige praktijk om te komen

24 september 2023

Prima praktijk!

Goed geholpen.

22 september 2023

goede tips gehad

Een prima behandeling gehad van de preventie assistent, waar ik me goed bij voel. Bovendien ook n...

Lees meer
22 september 2023

Zie hieronder

Tijdens de vakantie was er er stukje van mijn voortand afgebroken. Dit is snel en vakkundig weer ...

Lees meer
22 september 2023

Tevreden.

Perfect.

21 september 2023

Goed ontvangen en doorverwezen!

Aardige mensen aan de balie en vrij direct geholpen.

20 september 2023

Ik ben gewoon goed geholpen

Ik werd geholpen door Miriam als ik het goed heb

20 september 2023

Ook al is er een tekort de dienstverlening is toch goed

Ondanks de duidelijke tekorten aan behandeld tandartsen blijft de dienstverlening als vanouds. G...

Lees meer
20 september 2023

prima

de heer Thouree is een fijne preventieassistent

20 september 2023

Heel goede behandeling, ondanks weinig personeel

Ondanks weinig personeel goede behandeling door vriendelijke medewerkers

19 september 2023

Soepel

Opnieuw nieuwe tandarts. Verliep soepel en aangename manier van omgang.

17 september 2023

Correct geholpen

Vriendelijk. Correct.

17 september 2023

Prima en zachtaardig geholpen

Ik kon snel terecht, werd goed geholpen !

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken

.

Tandartspraktijk De Oude Vest
Veersesingel 45
4332 TA
Middelburg
Do
8:00 - 12:00
13:00 - 17:00