Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Vriendelijk en kundig
Je bent in goeie handen bij deze praktijk

goede behandeling
..

ik ben heel tevreden over de gang van zaken bij tandartspraktijk de Oude Vest
het bovenstaande heeft geen verdere uitleg nodig!

Geweldig
Zachte hand en pijnloos :-)

Prima en deskundig geholpen.
Merkwaardig dat de behandelende tandarts (Willem Jan...) niet wordt vermeld in het keuzemenu van ...
Lees meer
Accuraat geholpen
Er zou eerst alleen maar gekeken worden naar mijn kies die was afgebroken en de scherpe randjes z...
Lees meer
Prima behandeling, incl. info over stand van zaken van gebit
Zie hierboven

Fijne duidelijk uitleg, kindvriendelijk
Rustig, duidelijk, neemt de tijd. Probeert kinderen gerust te stellen

mijn ervaring is in een woord goed!
Erg positief en goed en ook erg vlot

Snelle hulp bij pech
Snel en vakkundig geholpen, meedenkende assistenten

Geen klachten
Ik ben keurig te woord gestaan en geholpen.

vriendelijk en kundige mondhygiëniste
prettig benadering en goede tips

Top
Goede professionele mondzorg

Goede ervaring en deskundig geholpen
Mijn vrouw en ik hebben goede ervaring en werden goed en adequaat geholpen. Men is aardig en behu...
Lees meer
Fijne praktijk, goed personeel.
Al enige tijd zit ik bij deze praktijk. Personeel is altijd vriendelijk en legt goed uit wat ze g...
Lees meer
Prima geholpen, aardige persoon
Uitstekend het gebit geheel gereinigd met veel uitleg en verduidelijking.

aangenaam verrast door behandeling
voor de eerste keer een positief gevoel na een behandeling mondhygiëne

Vriendelijk en enthousiast
De preventie-assistent is erg open, vriendelijk en enthousiast. Ik ben nu 2x door hem geholpen en...
Lees meer
alles prima
goed geholpen

Fijne en vakkundige tandarts
Vriendelijke bejegening, voorzichtig met het gebit

Een vulling plaatsen die afgebroken was
Super fijn dat ik gelijk na mijn telefoontje geholpen kon worden. Binnen 5 kwartier stond ik al w...
Lees meer
Prima geholpen zonder lang wachten
Zie boven